خودم بودم که گم شدم

فصل جدید زندگی من :)

خودم بودم که گم شدم

فصل جدید زندگی من :)

عید دیدنی

شمام فک میکنین عید دیدنی یه کار مسخره اس ،عیدی تون کارت به کارت کنین باب 

اعتیاد

اینکه خودت یواشکی میدونی اعتیاد داری به غذا به اینکه روتین باشی اینکه فقط روزات شب بشه و اینکه نیمچه هدفت رو زیر پا بزاری ک روال عادی ت بهم بخوره یه جور جدا ل عجیب توی من به وجود میاره ک باعث میشه یواشکی شروع به مردن کنم!

 از یه جایی به بعد حتی حوصله ارزوهاتم نداری !

بعد تازه میفهمی ک اون ارزوهام برات مهم نیستن 

بیا کمی بیشتر غر بزنیم :))

اینکه چقد بده اینستگرام هست

اینکه ایقد بده ک اینستاگرام هست ک میخوای بنویسی باید فکر هزارتا حرف و حدیث کنی و مخصوصا اگه من بسیار تا بسیار گوشی هستی !

اینکه فکر میکنی  نباید حرف بزنی تا قضاوت نشی نباید حرف بزنی تا  یادشون نمونه 

تا رفتارشون عوض نشه ک انتخابت زیر سوال  نره 

اینکه روزای اخر خونه بابات موندن رو باید لذت بببری باید به فکر چیزای خوب باشی نباید هعی هر هفته منتظر جمعه باشی بایئ پول بیشتری در بیاری باید ساده تر زندگی کنی چون تو این روش رو قبول داری و شرایطت اینه اینکه بعد سال ها هنوز نام کاربری و پسورد اینجا یادمه برام برام سواله

خسارت امروز 90 تومنی که زدم برام  خیلی عصبی کننده است